AEROBIC

Acasă / Servicii / AEROBIC

Gimnastica aerobică reprezintă un complex de exerciţii şi mişcări care dezvoltă toate grupele musculare, având un efect benefic asupra organismului. Iată ce clase de aerobic ți-am pregătit!
AEROBIC

Gimnastica aerobică reprezintă un complex de exerciții și mișcări care dezvoltă toate grupele musculare, având un efect benefic asupra organismului. "Aerobic" înseamnă "cu oxigen" și are o mare importanță în educația noastră spirituală și emoțională, dezvoltând mișcări naturale și spontane. Unul dintre cele mai importante aspecte ale aerobicului este acela că este accesibil persoanelor de toate vârstele.

Iată care sunt clasele de aerobic de care te poți bucura în cadrul studioului nostru:

 

SMART PUMP

În cadrul antrenamentului Smart Pump se lucrează cu elemente ajutătoare, cum ar fi: gantere, discuri, bară sau stepper. Intensitatea este mare spre medie, iar exercițiile realizate se axează pe izolarea cât mai eficientă a anumitor grupe musculare. Smart Pump-ul îmbunătățește forța, rezistența și în același timp tonifiază musculatura. Este un antrenament eficient, simplu și distractiv care te ajută să intri rapid în formă.

BOOTY XPRESS

Acest antrenament se axează pe tonifierea musculaturii trenului inferior (fesieri, adductori, abductori și coapse). Echipament: saltea ,discuri ,gantere.

 

ABS XPRESS

Acest antrenament se axează pe tonifierea musculaturii abdominale. Tip de exerciții: ridicări trunchi, ridicări picioare, planșă. Echipament: saltea,discuri, gantere.

360 CARDIO XPRESS

În cadrul acestui antrenament, majoritatea exercițiilor sunt efectuate cu propria greutate și sunt compuse din exerciții de tip HIIT (High Intensity Interval Training), adică explozii repetate de mare intensitate. 

Beneficii:

▪ Consum caloric mare
▪ Rezistență cardiovasculară
▪ Metabolism crescut și după terminarea clasei
▪ Agilitate 
▪ Un zâmbet mare pe fața la sfârșit!
 

360 STRENGTH XPRESS

Acest antrenament îmbunătățește forța și este compus din exerciții de intensitate mare. Echipament: bară, gantere, step, discuri, saltea.

Beneficii:
▪ Rezistență musculară și cardiovasculară
▪ Nivel crescut de endorfine
▪ Metabolism crescut
▪ Abilitatea de a efectua multiple exerciții fizice într -un interval scurt de timp
▪ Satisfactie indusă de reușita terminării antrenamentului
 

PILATES

În cadrul clasei de Pilates se pune accent pe tonifierea mușchilor abdominali, fesierilor și a coapselor. Ritmul de execuție a exercițiilor este lent și fiecare mișcare este controlată. Practicând Pilates vei observa cum elasticitatea musculară crește, îți vei îmbunătăți postura corporală, iar durerile de spate se vor ameliora. De asemenea, această clasă este recomandată și în perioada pre/post natală.

 

KANGOO JUMPS

Antrenament de tip cardio, exploziv, distractiv și foarte eficient. În cadrul clasei sunt întâlnite mișcări din aerobic, ce se execută cu ajutorul unei perechi speciale de ghete dotate cu arcuri elastice. Ghetele sunt foarte rezistente și sunt concepute în așa fel încât nu există pericol de accidentare, dacă sunt folosite corespunzător. Acest program crește rezistența fizică a participanților și te ajută să scapi de grăsimea inestetică de pe picioare, coapse, șolduri sau abdomen.

COMBAT FORCE

Coregrafia din cadrul antrenamentului este compusă în cea mai mare parte din mișcări specifice artelor marțiale – lovituri de brațe și de picioare, combinate cu deplasări și eschive. Programul se desfășoară pe ritmuri și tempo-uri diferite. Combat Force te ajută să slăbești, să îți tonifici musculatura și îți dezvoltă mobilitatea și agilitatea. Rezultatele sunt rapide și vizibile.

DANCE

Antrenament de tip cardio, inspirat din dansurile latino, bazat pe coregrafii ușor de urmat. Modelează tot corpul, îmbunătățește rezistența, coordonarea și reduce stresul.

 

YOGA

Clasa presupune realizarea diferitelor combinații de asane (poziții de yoga), care presupun forță, echilibru, coordonare și controlul respirației. Îmbunătățește mobilitatea, echilibrul și postura, tonifiază și alungește musculatura. De asemenea, sesiunile de yoga induc o stare de bine, reduc stresul, anxietatea, insomnia, depresia și durerea de spate.

 

STRETCHING

Streching-ul presupune alungirea unui mușchi sau a unei grupe de mușchi și menținerea respectivei poziții pentru un anumit interval de timp. Cele mai eficiente întinderi sunt realizate ușor și presupun menținerea poziției pentru 15 – 30 de secunde. Streching-ul îmbunătățește postura corpului, elimină stresul și ajută la relaxarea mentală și coordonarea mișcărilor.

 

Alte Servicii

FITNESS

FITNESS

VEZI DETALII
CYCLING

CYCLING

VEZI DETALII
FUNCTIONAL AREA

FUNCTIONAL AREA

VEZI DETALII
KIDS AREA

KIDS AREA

VEZI DETALII
NU MAI STA PE GÂNDURI

DEVINO MEMBRU

Transformă-ți viața chiar acum și devino membru al celui mai modern club de fitness din Timișoara. Hai să te antrenezi la Smartfit!