Aerobic

aerobic

Gimnastica aerobică reprezintă un complex de exerciţii şi mişcări care dezvoltă toate grupele musculare, având un efect benefic asupra organismului. "Aerobic" înseamnă literal "cu oxigen" şi are o mare importanţă în educaţia noastră spirituală şi emoțională, dezvoltând mişcări naturale şi spontane. Unul dintre cele mai importante aspecte ale aerobicului este acela că este accesibil persoanelor de toate vârstele.

Iată care sunt clasele de aerobic de care te poţi bucura în cadrul studioului nostru:

ABS & BOOTY
Programul Abs & Booty definește cele mai importante grupe musculare. Antrenamentul presupune 30 de minute de exerciții intense axate pe tonifierea fesierilor și a coapselor, urmate de încă 30 de minute de exerciții ce îmbunătățesc și lucrează musculatura abdominală.  Acest tip de antrenament ajută la arderea grăsimilor, tonifierea și menținerea masei musculare și crește capacitatea aerobică.  

SMART PUMP
În cadrul antrenamentului Smart Pump se lucrează cu elemente ajutătoare, cum ar fi: gantere, discuri, bară sau stepper.  Intensitatea este mare spre medie, iar exercițiile realizate se axează pe izolarea cât mai eficientă a anumitor grupe musculare. Smart Pump-ul îmbunătațește forța, rezistența și în același timp tonifiază musculatura. Este un antrenament eficent, simplu și distractiv care vă ajută să intrați rapid în formă.

PILATES
În cadrul clasei de Pilates se pune accent pe tonifierea muşchilor abdominali, fesierilor şi a coapselor. Ritmul de execuţie a exerciţiilor este lent şi fiecare mişcare este controlată. Practicând Pilates veţi observa cum elasticitatea musculară creşte, vă veţi îmbunătăţi postura corporală, iar durerile de spate se vor ameliora. De asemenea, această clasă este recomandată şi în perioada pre/post natală.

FITBAND PILATES
În cadrul acestei clase se lucrează cu ajutorul benzilor elastice. Exerciţiile ţin cont de echilibru, de siguranţă, de ritmicitatea proprie fiecărui corp şi vă ajuta să vă menţineţi în formă într-un mod sigur. Aceste exercitii pot fi practicate de oricine, indiferent de vârstă, sex sau condiţie fizică.
Beneficiile obţinute încep cu cele de natură fizică: un corp tonifiat, dezvoltarea motricităţii, a capacităţii de coordonare a mişcărilor cu respiraţia, mai multă graţie, supleţe, eleganţă, dar şi relaxare la nivel mental şi obţinerea unei stări generale de bine. Pilates-ul creează o armonie între fizic şi psihic.

KANGOO
Antrenament de tip cardio, exploziv, distractiv și foarte eficient. În cadrul clasei sunt întâlnite mişcări din aerobic, ce se execută cu ajutorul unei perechi speciale de ghete dotate cu nişte arcuri elastice. Ghetele sunt foarte rezistente şi sunt concepute în aşa fel încât nu există pericol de accidentare, dacă sunt folosite corespunzător. Acest program creşte  rezistenţa fizică a participanţilor şi vă ajută să scăpaţi de grăsimea inestetică de pe picioare, coapse, şolduri sau abdomen.

COMBAT FORCE
Coregrafia din cadrul antrenamentului este compusă în cea mai mare parte din mişcări specifice artelor marţiale – lovituri de braţe şi de picioare, combinate cu deplasări şi eschive. Programul se desfăşoară pe ritmuri şi tempouri diferite. Combat Force vă ajută să slăbiţi, să vă tonifiaţi musculatura şi vă dezvoltă mobilitatea şi agilitatea. Rezultatele sunt rapide şi vizibile.

DANCE
Antrenament de tip cardio, inspirat din dansurile latino, bazat pe coregrafii ușor de urmat. Modelează tot corpul, îmbunătățește rezistenţa, coordonarea şi reduce stresul.

Step & Tone
Este o clasă complexă care întăreşte şi tonifică întregul organism. Antremamentul de tip cardio în care veţi învăţa mişcări de bază din step, uşor de urmărit, iar programul este completat de o serie de exerciţii la saltea. Aceste exerciţii au ca scop tonifierea diferitelor grupe musculare – coapse, fese sau abdomen. Spre finalul clasei urmează partea de relaxare care conţine exerciţii de stretching şi de respiraţie.
Obiectivul acestei clase este acela de a arde cât mai multe calorii, de a vă îmbunătăţii coordonarea, energia şi rezistenţa.

YOGA
Clasa presupune realizarea diferitelor combinații de asane (poziții de yoga), care presupun forță, echilibru, coordonare și controlul respirației. Îmbunătățește mobilitatea, echilibrul și postura, tonifiază și alungește musculatura. De asemenea, sesiunile de yoga induc o stare de bine,  reduc stresul, anxietatea, insomnia, depresia şi durerea de spate.

KICK BOX AEROBIC
Este un antrenament de tip cardio, ce îmbină elemente din box, arte marţiale şi aerobic. Exerciţiile din cadrul programului vizează toate grupele musculare şi vă ajută să vă îmbunătăţiţi condiţia fizică şi circulaţia sangvină. Kick Box Aerobic reprezintă  o metodă distractivă de a vă menţine în formă şi de a vă elibera de stres după o zi grea de muncă.

SMART STRECHING
Streching-ul presupune alungirea unui muşchi sau a unei grupe de muşchi şi menţinerea respectivei poziţii pentru un anumit interval de timp. Cele mai eficiente întinderi sunt realizate uşor şi presupun menţinerea poziţiei pentru 15 – 30 de secunde. Streching-ul îmbunătăţeşte postura corpului, elimină stresul şi ajută la relaxarea mentală şi coordonarea mişcărilor.

REBOUND SHAPE
Acest tip de antrenament se desfășoară pe o minitrambulină, prin executarea anumitor exerciții de tip aerob prin săritură, cu un impact foarte mic asupra oaselor și încheieturilor. Intensitatea este mare spre medie, iar numărul de calorii arse variază între 300 și 500, în funcție de tipul exercițiilor din cadrul antrenamentului. Programul îmbunătățește și întărește sistemul imunitar, mărește rezistența cardiovasculară și respiratorie, ajută la o mai bună coordonare , agilitate și flexibilitate, iar datorită coregrafiei și exercițiilor este un antrenament foarte distractiv!